tisdag 11 april 2017

Allyson Felix konečne skobami prvý veľký titul 400m na ​​majstrovstvách sveta

Allyson Felix zaútočili na jej deviaty titul majstra sveta - a jej prvý cez jedno kolo - s nemilosrdne dominantným výkonom v 400m. Ale úradujúci majster, britský Christine Ohuruogu, potulovali v poslednej potom, čo sa snaží ísť prst až k päte s americkým iba za svoje sny, ktoré majú byť pečiatkou.

Felix vstúpil do finále so štyrmi olympijskými tituly a osem svetovej zlaté medaily, ale všetci prišli v priebehu buď 200m alebo v relé. Ale od chvíle, kedy vyšiel tvrdo na pištoľ, predbiehanie Ohurougu mimo nej v rámci prvého 50m, nikdy vyzeralo bití.

Jej víťazný čas 49,26 bol najrýchlejší na svete v tomto roku.Shaunae Miller z Bahám získal striebro Betclic-Bonus zadarmo v osobný rekord 49,67, zatiaľ čo Shericka Jackson Jamajky vzal bronz v 49.99.Usain Bolt bije znovu Justin Gatlin vyhral 200 metrov majstrovstvá sveta zlato Ďalšie

, hovorí Felix: "Chcel som na seba výzvu v tomto roku a ja a ja som rád, že som mohol byť úspešný. Bol to môj plán začať rýchlo.


Musel som využiť moje rýchlosti, ktorý mám a priviesť že na 400m. Chcel som sa kontrolovať preteky. Myslím, že každý sa snaží na konci 400m.Chcel som veriť vo svojej kondícii, pretože som vedel, že som to. "

Miller, zatiaľ bolo po ešte len zotavuje zo zranenia bedrového zdvihla v Monaku koncom júna spokojný so striebrom. "Až do minulého týždňa som nebol schopný poriadne trénovať," povedala. "Aby sme získali striebro v tomto náročnom závode, to je jednoducho neuveriteľné, ku mne. A osobný rekord je čerešničkou na torte. "

Ohuruogu medzitým nebola príliš skľúčený hoci konečný nebude jej cesta.Po vynaložení toľko energie sa snaží konkurovať Felix na zadnej strane rovnú jej nič odišiel do svojho tradičného letmý.

"Vedel som, že Felix sa ísť tvrdo, takže som vedel, že som to skúsiť a zápas , "povedal Ohuruogu. "Ale mala kop, že som nevedel, čo robiť s. Keď závod je tekutina nemáte naozaj si myslím, že veľa, ale myslím, že som si myslel celkom dosť:, Rovnako ako blbosť môj titul je preč 'A ja prišiel ako posledný "

" Normálne som. m celkom dobre súdiť kroky ľudí, ako bežím a sú schopní im odpovedal, "dodala. "Ale ja len, že tam bolo niečo, pohotový, ktorá bola chýba. Neviem, či to bola strata tréningu, že som nie celkom hotové.Ale ja nemienim byť unavený, je to skutočný požehnanie byť aj tu, rovnak o ako mnohokrát v priebehu celého roka som nemohol obťažovať až do konca sezóny, pretože sezóna bola tak stresujúce občas, keď príde ôsmy hrubý nebol ' t, čo som mal na mysli. Ale nemienim to rozpadnúť, bolo najvyšších bežci dnes "Majstrovstvá sveta v atletike: Usain Bolt v Justin Gatlin v 200 m finále - žiť.! Čítajte viac

Stávkové bonusy Betclic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar