torsdag 20 juli 2017

V Liberci sa teším na Európu a zápasy o všetko, hovorí posila Švejdík

bet 365 width="400" style="display:block;margin:auto;text-align:center;" src="http://1gr.cz/fotky/idnes/13/023/cl6/ROU495d19_202b3cd04ccb456bbdc5ecad889e0228_0.jpg" />

"V Sparte som dlho nehral a futbalista by hrať mal. Prišiel som do Liberca, aby ma futbal zase bavil a aby som pomohol klubu k dobrým výsledkom, "povedal vo videorozhovore pre klubový web.

Vysoký stopér má na konte 147 ligových zápasov, v ktorých strelil 6 gólov. Niekoľko rokov si zahral aj v holandskom Groningene, kde ho však zastavilo ťažké zranenie kolena.

Na severe Čiech sa mohol objaviť už pred rokom, kedy ho zväzový boss Miroslav Pelt lákal do Jablonca. Švejdík sa mal stať jedným zo základných kameňov novo budovaného silného tímu zo Strelnica, lenže nakoniec dal prednosť boji o miesto v Sparte a tá mu nakoniec ponúkla novú zmluvu.Na ihrisku sa však potom opäť nepresad il, v základnej zostave Sparty odohral v minulej sezóne samotná štyri stretnutia.

Teraz je v Liberci a verí, že tu dostane väčšiu šancu. Argumentom pre Slovan bola aj bet365 mobil šanca zahrať si Európsku ligu. "Bola to jedna z motivácií," priznáva odchovanec opavského futbalu. "Hrať európske poháre by malo byť cieľom každého futbalistu. Teším sa na žreb a na to, ako budeme hrať o všetko.Dúfam, vo zdarný postup do základnej skupiny Európskej ligy. "

Stačí pod Ještědom mu odporučili aj Sparta, ktorí predtým obliekali liberecký dres bet365 - Radoslav Kováč, Lukáš Vácha a Bořek Dočkal.


"Všetci Liberec tak vychvaľovali, že som si až je dnej chvíli hovoril, že to bet365 stavky snáď ani nie je normálne," smeje sa Ondřej Švejdík.

Niekdajší veľký talent slovenského futbalu nezastiera, že má vyššie ambície, než zotrvať dlho v Liberci. "Stále mám ciele a sny," hovorí. "Je mi tridsaťdva a niekto by mohol povedať, že už by som mal kariéru nejako dohrať, ale ja by som chcel ešte ísť von a zahrať si Ligu majstrov.Urobím pre to všetko. "

Teraz však bude pomáhať Liberci, ktorý vlani skoro zostúpil z ligy a s novým koučom Trpišovským chce teraz naštartovať cestu smerom nahor. S modrobielym tímom má za sebou niekoľko prvých tréningov a tiež dva prípravné zápasy.

V tom prvom Liberečtí podľahli nemeckému druholigovému Lipsku jasne 0: 3 a Švejdík po prehre hovoril: "Všetci do jedného si musíme uvedomiť, v čom sa máme zlepšiť. Mali by sme sa zamerať na rýchlosť myslenia, kvali tu prihrávok a súdržnosť.To by mali byť naše ciele do začiatku ligy a do predkola Európskej ligy. "

Futbalisti Slovana včera večer hrali prípravu vo švédskom Malmö a už dnes ich čaká ďalšie stretnutie - v Raspenava od 16 hodín nastúpi proti poľskej Legnici.

bet365 bonus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar